ممبران 4 اینچ BW30-4040 و 8 اینچ فیلمتک

در این مقاله به استفاده از اولترافیلتراسیون برای تصفیه آب آشامیدنی و تفاوت آن با روش اسمزمکعوس و انواع مختلف ممبران 4 اینچ BW30-4040 و 8 اینچ فیلمتک و قیمت های گوناگون که برای جداسازی ذرات و املاح آب مانند ممبران صنعتی BW ال جی LG ،  ونترون و برای شیرین سازی آب دریا و آبهای شور چاه ها از فیلترهای ممبران دریایی با کد SW (SEA WATER) استفاده میکنند، می پردازیم.

اسمز معکوس یا اولترافیلتراسیون کدام بهتر است؟

سیستم اولترافیلتراسیون یا uf

از سیستم اولترافیلتراسیون یا uf برای جداسازی ذرات آب استفاده میکنند

UF یک فیلتر مکانیکی است، اما می تواند آب را تا سطح فوق ریز 0.025 میکرون فیلتر کند، از این رو به آن اولترافیلتراسیون می گویند. اولترافیلتراسیون یک سیستم فیلتر است، در حالی که اسمز معکوس فرآیندی است که در آن مولکول ها جدا می شوند.

ردیف شرح شرح آلودگی ها
1 اولترافیلتراسیون اسمز معکوس
2 ویروس ها

سیستم اولترافیلتراسیون

اولترافیلتراسیون UF برای حذف ماکرومولکول ها و ذرات از آب برای تولید آب قابل شرب استفاده می شود. سیستم اولترافیلتراسیون برای حذف ماکرومولکول ها و ذرات از آب برای تولید آب قابل شرب استفاده می شود. برای جایگزینی سیستم های ثانویه غالب (لخته سازی، انعقاد، ته نشینی) و فیلتراسیون ثالثیه (کلرزنی و فیلتراسیون شنی) که در تصفیه خانه های آب یا به عنوان سیستم های غیر متصل در مناطق دورافتاده که دارای تعداد فزاینده ای جمعیت هستند، استفاده می شود.

هنگامیکه تصفیه روی آبی انجام می شود که حاوی مواد جامد معلق بالایی است، سیستم اولترافیلتراسیون اغلب با استفاده از (فیلتراسیون و شناورسازی، غربالگری) و برخی از روشهای ثانویه مانند مراحل قبل از تصفیه ، در فرآیند ، ترکیب می شود ( مانند استفاده از اولترافیلتراسیون یا UF بعنوان پیش تصفیه برای سیستم های تصفیه آب در مقیاس های صنعتی و بزرگ و یا حتی استفاده در کارخانجات و خطوط تولید و بسته بندی آب های معدنی با سختی یا TDS بین 120 الی 160 PPM ).

ممبران 4 اینچ BW30-4040 و 8 اینچ فیلمتک

ممبران 4 اینچ BW30-4040 و 8 اینچ فیلمتک

مزیت سیستم اولترافیلتراسیون:
1. حذف تمام جامدات معلق، جلبک ها، باکتری ها، ویروس ها برای اطمینان از سلامت شما.
2. کاهش دوز ضد عفونی کننده (کلر)
3. کیفیت آب پایدار و عالی، کدورت کمتر از 0.1NTU
4. فشار کم، جریان بزرگ (تا 80-100L/m2)، صرفه جویی در انرژی.
5. ساخت و ساز مدولار، فضای کوچک مورد نیاز است.
6. هیدروفیل اصلاح شده برای افزایش ضد آلودگی، افزایش مقاومت شیمیایی

داده های ماژول UF90 UF160 UF200 UF250
ابعاد (میلی متر) Ф90×1175 Ф160×1420 ф200 × 1475 ф250 × 1715
مساحت اسمی (m2) 6 24 35 60
جریان پیشنهادی (m3/h) 0.2-0.3 0.8-1.2 1.0-1.5 2.0-4.0
مواد غشایی PVC/PAN/PVDF/PVDF تقویت شده/PES
قطر فیبر توخالی (میلی متر) 1.66/1.0 یا 2.4/1.2
اندازه منافذ اسمی 0.01μm (0.001~0.1um اختیاری است)
مسیر فیلتر کردن داخل به بیرون (PVC / PAN)، خارج از داخل (PVDF)
نوع پیکربندی نوع پیکربندی
حداکثر فشار تغذیه (Mpa) 0.3
TMP توصیه شده (Mpa) 0.02-0.08

ما در طراحی و اجرای سیستم اولترافیلتراسیون محیط آب و فاضلاب تخصص داریم. ما نصب، طراحی، تصفیه خانه فاضلاب، برای انواع تصفیه خانه فاضلاب پکیج را ارائه می دهیم. ما همچنین تامین کننده تصفیه خانه فاضلاب پکیج هستیم. وظیفه ما این است که به تمام نیازهای مشتریان خود رسیدگی کنیم و آنها را به گونه ای برآورده کنیم که رضایت 100 درصدی مشتری حاصل شود.

فرآیند اولترافیلتراسیون

فرآیند UF در طیف گسترده ای از کاربردها و صنایع مورد استفاده قرار می گیرد و منابع تغذیه معمولی شامل آب دریا، سطح، چاه و فاضلاب می باشد.

فرآیند اولترافیلتراسیون یک فرآیند غشایی کم فشار برای تصفیه آب است که برای حذف ذرات ایجاد کننده کدورت از جمله ذرات متشکل از جامدات معلق، باکتری ها، مواد کلوئیدی و پروتئین ها طراحی شده است.

مکانیسم اصلی جداسازی فرآیند اولترافیلتراسیون حذف اندازه یا الک است که UF به طور موثر ذرات در محدوده اندازه کمتر از 0.01 تا 0.1 میلی متر را حذف می کند. حذف موثر این آلاینده ها در یک منبع آب منجر به یک فیلتر مناسب برای تصفیه بیشتر توسط ممبران های 4 یا 8 اینچ BW با کدهای BW30-404 , BW30-400 اسمز معکوس می شود.

مزایای بیشتر اولترافیلتراسیون:

  • غشای فیلتراسیون در حین کار تغییر نمیکند و میتواند در دمای معمولی یا فشار کم کار کند، به طوری که مصرف انرژی عملیاتی آن کم است.
  • عناصر غشایی هیچ گونه تغییر کیفی در فرآیند غلظت و جداسازی ایجاد نمیکنند و باعث آلودگی ثانویه نمیشوند.
  • موادی با وزن های مولکولی متفاوت را می توان تکه تکه کرد.
  • غشای اولترافیلتراسیون دارای ویژگی های جداسازی انتخابی است که می تواند عناصر معدنی مفید برای بدن انسان را حفظ کند.
  • این تجهیزات از نظر ساختار جمع و جور، از نظر فضای کف کوچک و کار با آن آسان است.
  • کاربرد قوی در کیفیت آب دارد و کاربردهای گسترده ای دارد.

مهمترین تفاوت سیستم تصفیه آب به روش اولترافیلتراسیون و اسمزمعکوس چیست؟

تصفیه آب به روش اولترافیلتراسیون

تصفیه آب به روش اولترافیلتراسیون

RO و UF هر دو غشا هستند. اندازه سوراخ های فیلتر تفاوت بین این دو است. سوراخ های فیلتر در غشای RO آنقدر ریز هستند که حتی می توانند مولکول های نمک را از آب فیلتر کنند. از آنجایی که سوراخ های غشای UF بزرگتر است، نمی تواند مولکول های نمک را فیلتر کند.

اولترافیلتراسیون یا UF چه موادی را از آب حذف میکند؟

اولترافیلتراسیون یا UF

اولترافیلتراسیون یا UF

اولترافیلتراسیون (UF) برای حذف اساساً تمام ذرات کلوئیدی (0.01 تا 1.0 میکرون) از آب و برخی از بزرگترین آلاینده های محلول استفاده می شود . اندازه منافذ در غشاء UF عمدتاً مسئول تعیین نوع و اندازه آلاینده های حذف شده است.

بهترین ممبران برای تصفیه آب کدام است؟

یکی از بهترین ممبران هایی که برای تصفیه آب در مقیاس های بزرگ صنعتی استفاده میشود انواع مختلفی همچون ممبران آب شور یا SW(SEA WATER) با کد SW30-4040 و یا ممبران های فیلمتک با کد BW30-4040 در اندازه های 4 و یا 8 اینچ صنعتی.

مهمترین مزایای ممبران صنعتی 4 و 8 اینچ BW30-400 فیلمتک :

  • به طور ویژه برای مواد جامد محلول با کل بالا (TDS) در آب طراحی شده است.
  • بهترین عملکرد در آب تا 3500 TDS با جریان برتر.
  • محصولی با دوام بالا از خانه کیفیت.
  • 96% کاهش

آیا سیستم UF میتوانید باکتری ها را حذف کند؟

فیلترهای اولترافیلتراسیون ذرات را بر اساس اندازه، وزن و بار حذف می کنند. اولترافیلتراسیون. در از بین بردن تک یاخته ها (به عنوان مثال کریپتوسپوریدیوم که باعث مسمومیت غذایی است، انگل ژیاردیا) اثربخشی بسیار بالایی دارد. اولترافیلتراسیون اثربخشی بسیار بالایی در از بین بردن باکتری ها (به عنوان مثال کمپیلوباکتر، سالمونلا، شیگلا، خواهد داشت.

آیا UF میتواند فلزات سنگین را حذف کند؟

اولترافیلتراسیون (UF) به طور گسترده برای تصفیه آب پیشرفته برای حذف ذرات کلوئیدی، فلزات سنگین و برخی از مواد آلی طبیعی (NOM) استفاده شده است. با این حال، به دلیل اندازه منافذ بزرگ نمی تواند به طور موثر NOM و فلزات سنگین را حذف کند.

چهار نوع اصلی فیلتراسیون غشایی کدامند؟

فیلتراسیون غشایی یک اصطلاح کلی است که چهار فرآیند را توصیف میکند:

  1. میکروفیلتراسیون
  2. اولترافیلتراسیون
  3. نانوفیلتراسیون
  4. اسمزمکعوس

کدام روش فیلتراسیون بهتر است؟

ثابت شده است که دستگاه RO Purifier یکی از بهترین روش های تصفیه آب است. اسمز معکوس آب را از یک غشای نیمه تراوا عبور می دهد و آلاینده ها را حذف می کند.

پاسخ برخی سوالات مهم :

1: یک فیلتر ممبران چقدر عمر میکند؟

غشای اسمز معکوس فیلمتک FILMTEC در اندازه های 4 اینچ BW و یا 8 اینچ  به طور متوسط ​​باید هر 3-5 سال یکبار تعویض شود ، اگر هنوز آب با کیفیت خوب تولید می کند، ممکن است بتوانید آن را بیش از پنج سال نگه دارید.

2: چرا از فیلتر ممبران استفاده میشود؟

فیلترهای غشایی به عنوان مانعی برای جداسازی آلاینده ها از آب عمل میکنند و یا ذرات آلوده کننده آب را حذف میکنند. اسمز معکوس، اولترافیلتراسیون و نانوفیلتراسیون همگی از یک غشاء در فرآیندهای مختلف فیلتراسیون خود استفاده می کنند.

3: چه فیلتری باکتری ها را ازبین میبرد؟

فقط یک سیستم تصفیه آب اسمز معکوس به طور موثر باکتری های مضر را حذف می کند. ساده ترین راه برای حذف باکتری های مضر، ضد عفونی کردن آب با کلر ، ازون ژنراتور یا اشعه ماوراء بنفش است.

4: آیا UF میتواند آهن را از آب جدا کند؟

فرآیند اکسیداسیون به کمک غشای UF برای حذف آهن از آب های زیرزمینی / سطحی، آن را برای مصارف آشامیدنی ایمن می کند. این ساده، مقرون به صرفه است، هم در سطح داخلی و هم در سطح جامعه ما سازگار است و قادر به حذف سطوح بالای آهن است.

5: معایب اولترافیلتراسیون چیست؟

معایب احتمالی UF عبارتند از:

  • فقط مواد معلق و باکتری ها را حذف می کند.
  • حساس به مواد شیمیایی اکسیداتیو (مانند اسید نیتریک، اسید سولفوریک، پراکسید و پرسولفات در غلظت های بالا). قرار گرفتن در معرض NaOCl طول عمر غشا را تعیین می کند و به طور معمول 150.000 تا 500.000 ppmh و وابسته به pH است.

6: آیا میکروفیلتراسیون گران است؟

میکروفیلتراسیون یک روش مقرون به صرفه برای فیلتراسیون است و اغلب در ابتدای فرآیند اسمزمعکوس یا RO قبل از ورود به فیلترهای ممبران صنعتی که میتوانند در اندازه های 4 یا 8 اینچ BW باشند ، استفاده میکنند.

آیا میکروفیلتراسیون گران است

آیا میکروفیلتراسیون گران است

غشاء و فرآیندهای غشایی به عنوان یک وسیله مناسب برای تصفیه آب در دهه 1960 با توسعه غشاهای مصنوعی با کارایی بالا ظاهر شدند. اجرای غشاهای تصفیه آب با استفاده از غشاهای پیشرفته تر ساخته شده از مواد جدید و به کار گرفته شده در پیکربندی های مختلف پیشرفت کرده است.

کمبود فزاینده در منابع آب شیرین باعث فشار به سمت منابع جایگزین مانند آب اقیانوس شد. در دهه 1970، اکتشاف برای استفاده از غشاها برای نمک زدایی آب آغاز شد. با موفقیت در تولید آب تصفیه شده از آب نمک، غشاها جایگزین مناسبی برای فناوری های مبتنی بر تبخیر در بازار تصفیه آب شدند.

در طول سال ها، استانداردهای آب تصفیه شده سختگیرانه تر شده اند و تعداد زیادی از برنامه های کاربردی جدید ظاهر شده اند. با این حال، غشاها با چالش روبرو شده‌اند و به عملکرد مؤثر و مؤثر ادامه می‌دهند.

فرآیندهای تصفیه آب از انواع مختلفی از غشاها استفاده میکنند. آنها شامل غشاهای میکروفیلتراسیون (MF)، اولترافیلتراسیون (UF)، اسمز معکوس (RO) و نانوفیلتراسیون (NF) هستند.

غشاهای MF بیشترین اندازه منافذ را دارند و معمولاً ذرات بزرگ و میکروارگانیسم‌های مختلف را دفع می‌کنند. غشاهای UF دارای منافذ کوچک تری نسبت به غشاهای MF هستند و بنابراین، علاوه بر ذرات بزرگ و میکروارگانیسم ها، می توانند باکتری ها و ماکرومولکول های محلول مانند پروتئین ها را دفع کنند.

غشاهای RO به طور موثر غیر متخلخل هستند و بنابراین، ذرات و حتی بسیاری از گونه های با جرم مولی کم مانند یون های نمک، مواد آلی و غیره را حذف می کنند. آنها غشاهای متخلخل هستند، اما از آنجایی که منافذ در مرتبه ده آنگستروم یا کمتر هستند، عملکردی بین غشاهای RO و UF از خود نشان می دهند.

ویژگی های غشاء و فرآیندهای غشایی غشاها به طور کلی به دو دسته ایزوتروپ یا ناهمسانگرد طبقه بندی می شوند. غشاهای ایزوتروپیک از نظر ترکیب و ماهیت فیزیکی در سطح مقطع غشا یکنواخت هستند. غشاهای ناهمسانگرد در سطح مقطع غشا غیر یکنواخت هستند و معمولاً از لایه هایی تشکیل شده اند که ساختار و ساختار متفاوتی دارند.

در صنعت، کیفیت آب اهمیت فزاینده ای پیدا می کند، یکی به دلیل استانداردهای بین المللی برای تولید تجهیزات و محصولات با درجه خلوص بالاتر و دوم به دلیل اینکه منابع تامین کننده به دلیل رشد جمعیت دچار آلودگی می شوند و مقررات پسماند کندتر است. نسبت به سطح رشد، به ویژه در کشورهای آمریکای لاتین.

آنچه اکنون ما را شامل میشود بهبود کیفیت آبی است که استفاده میکنیم و استفاده مجدد از آب های صنعتی که دفع میکنیم. اما اجازه دهید ابتدا مفاهیم اصلی این موضوع را مرور کنیم.

فیلترهای تصفیه آب صنعتی چیست؟

فیلتر آب صنعتی سیستمی است که شامل یک سری مراحل برای حذف مواد ناخواسته از آب مورد استفاده در کاربردهای صنعتی است.

فیلترهای تصفیه آب صنعتی

فیلترهای تصفیه آب صنعتی

این مواد شامل ذرات یا رسوبات جامد یا محلول، فلزات محلول، مواد شیمیایی، بوها، مواد معدنی و سایر ناخالصی ها هستند. عملکرد اصلی فیلترهای آب صنعتی حفاظت از سلامت انسان است، در صورتی که آب علاوه بر اجزا یا ماشین آلات در کاربردهای صنعتی، بخش مهمی از محصول تولیدی یا جزء ثانویه باشد.

چه نوع تصفیه صنعتی آب وجود دارد؟

بسته به مشخصات آلاینده هایی که می خواهید حذف کنید، میتوانید یک سیستم تصفیه آب صنعتی را انتخاب کنید. این شامل:

فیلترهای رسوبی آب صنعتی چگونه کار می کنند؟

فیلترهای آب رسوب جامد صنعتی می توانند فیلترهای سطحی باشند که به طور فیزیکی آب را از یک فیلتر غشا یا کارتریج عبور می دهند.

جایگزین دیگر فیلترهای عمقی است که دارای مواد متخلخل برای جمع آوری ناخالصی ها در سرتاسر محیط گرانولی مانند آنتراسیت ها، ماسه ها، زئولیت ها و غیره است.

فیلتراسیون سطح در مقابل عمق

فیلترهای عمقی رایج‌ترین فیلترها برای تصفیه آب  صنعتی هستند زیرا ظرفیت بیشتری برای نگهداری خاک بدون افت فشار و سیستم‌های متناوب فروریختگی دارند.

فیلترهای عمقی به عنوان فیلترهای عمقی نیز شناخته میشوند. تخت عمیق. هنگامی که سیال تحت فشار از محیط عبور میکند، آلاینده ها را از طریق نیروهای مولکولی جذب یا با برخورد مستقیم مهار میکنند. کاربردهای صنعتی مختلف برای تعداد و نوع خاصی از فیلترها الزامات خاصی دارند.

فیلترهای کارتریج یا کیسه ای آنها را میتوان با نگهدارنده های 7 کارتریج متعددی که امکان استفاده از فیلتراسیون ریزتر (1 یا 5 میکرون) را نسبت به فیلترهای بستر عمیق (15 تا 25 میکرون) دارند، استفاده کرد. فیلترهای کارتریج یا فیلترهای کیسه ای نیاز به تغییرات متضاد فیلتر و مراقبت بیشتر برای تغییرات اختلاف فشار دارند تا فرو نریزند.

فیلترهای دیسکی کابردهای زیادی دارند. این فیلترها حجم زیادی از آب را بدون نیاز به تغییر مداوم کارتریج ها به گردش در میآورند، زیرا از کارتریج هایی استفاده میکنند که از دیسک های پلاستیکی تشکیل شده اند، که دچار سایش سریع نمیشوند.

علاوه بر این، در فیلترهای دیسکی ،صرفه جویی در آب خود تمیز شونده بسیار کمتر از بستر عمیق است و میتوان به صورت خودکار و شستشوی معکوس به ترتیب از توقف تولید آب فیلتر شده جلوگیری کرد.

تفاوت فیلترهای آب بستر عمیق و فیلترهای کارتریجی چیست؟

ابتدا قصد داریم نحوه عملکرد هر یک از اینها را توضیح دهیم.

فیلترهای صنعتی تخت عمیق:

انتخاب مواد مورد استفاده در فیلتر بستر عمیق به نوع آلاینده هایی که باید حذف شوند بستگی دارد. به طور معمول رسانه های فیلتر برای فیلتر کردن اندازه های مختلف جامد و ایجاد افت فشار در سراسر فیلتر لایه بندی می شوند. در مرحله اولیه، دانه ها بزرگتر هستند تا رسوبات بزرگتر را حذف کنند.

سپس در فاز میانی، اندازه محیط فیلتر کاهش می‌یابد تا ذرات کوچک‌تر را حذف کند و آخرین لایه یک محیط شنی است که محیط فیلتر را پشتیبانی می‌کند و آب را طوری توزیع می‌کند که از طریق توزیع‌کننده‌ها یا نازل‌ها خارج شود. آب تمیز یا محصول از طریق کلکتور یا توزیع کننده از سیستم خارج میشود، که محیط فیلتر را حفظ میکند و از خروج آن با جریان آب جلوگیری میکند.

فیلترهای شنی یا مولتی مدیا frp برای پیش تصفیه آب

فیلترهای شنی یا مولتی مدیا frp برای پیش تصفیه آب

یک مرحله مهم در فیلترهای بستر عمیق یا فیلترهای چندرسانه ای نیز تمیز کردن بستر است، این کار با "Backwash" انجام می شود و شامل معکوس کردن جریان برای گسترش بستر فیلتر و دفع رسوبات باقی مانده در طول فرآیندهای سرویس است. ، این نیاز به جریان آب تا 3 برابر بیشتر از آنچه در هنگام کار به ما می دهد دارد ، گاهی اوقات تجهیزات پمپاژ اضافی برای این مرحله لازم است.

شکل 1. سیستم فیلتراسیون بستر عمیق.

در اینجا می توانید اطلاعاتی در مورد فیلترهای بستر عمیق پیدا کنید:

ممبران صنعتی 4 اینچ فیلمتک bw30-4040

ممبران صنعتی 4 اینچ فیلمتک bw30-4040

فیلترهای کارتریج

محیط فیلتری که یک کارتریج از آن تشکیل شده است یکی از مقرون به صرفه ترین ها است اما طول عمر آن نسبتاً کوتاه است، بدنه کارتریج از الیاف پلی اتیلن فشرده یا به صورت پارچه ساخته شده است. این محیط ناخالصی ها را حفظ می کند و در هنگام خروج آب تمیز آزاد می کند. یعنی وقتی آب آلوده از آن عبور می کند.

عملکرد تصفیه آب در فیلتر جامبو 20 اینچ آبی

عملکرد تصفیه آب در فیلتر جامبو 20 اینچ آبی

کارتریج های فیلتر آب در مقایسه با فیلترهای بستر عمیق نسبتاً ارزان تر هستند و می توانند راندمان فیلتراسیون بسیار بالایی داشته باشند.

رایج ترین انواع کارتریج پلی اسپان، نخ و پلیسه دار می باشد که می توانید اطلاعات و برگه های فنی برندهای مختلف را در صفحه ما مشاهده نمایید:

  • کارتریج و فیلتر الیافی 20 اینچ جامبو صنعتی 10 میکرون
  • انواع فیلترهای الیافی در سایزها و دقت های 5 میکرون و1 میکرون و 2/0 میکرون

فیلترهای کیسه ای

استفاده از این فیلترها مشابه فیلترهای کارتریجی است، هرچند می توانست جریان آب کمی بهتر داشته باشد و اگر فشار را اضافه کنیم، نتایج خوبی حاصل می شود. فیلترها دارای یک ماده فیبری هستند که اجازه عبور آب را در عین حفظ جامدات و ذرات معلق می دهد.

فیلترهای کیسه ای

فیلترهای کیسه ای

این فیلترها در مقایسه با روش های دیگر ارزان هستند، برای بسیاری از کاربردها مناسب هستند و می توانند به خوبی برای فرآیندهای خاص مناسب باشند. مانند فیلترهای کارتریج، تعویض مداوم آنها و مراقبت از اختلاف فشار ضروری است.

فیلترهای دیسکی

آنها در ابتدا برای فیلتر کردن آب آبیاری قطره ای در کشاورزی ایجاد شدند، اما همان اصل کاملاً در صنعت اعمال میشود. پیشرفت تکنولوژیکی این سیستم ها به این معنی است که در زمان بهتر، در مصرف آب بیشتر در تمیز کردن سیستم های بستر عمیق صرفه جویی می کنیم.

فیلترهای دیسکی

فیلترهای دیسکی

علاوه بر اشغال فضای کوچکتر، تطبیق با مکان های کوچکتر. آنها سیستم های مدولار هستند که می توانند در نیاز به جریان بیشتر رشد کنند و فیلترهای بیشتری اضافه کنند.

مدل ها، ظرفیت ها و انواع فیلترهای دیسک را بررسی کنید:

تصفیه آب اشعه ماوراء بنفش UV.

یکی از موثرترین روش ها برای ضد عفونی آب آلوده به میکروارگانیسم ها می باشد. اشعه ماوراء بنفش DNA میکروارگانیسم ها را از بین می برد و در صورت قرار گرفتن در معرض نور UV تا 99.99 درصد از بین می رود.

این روش برای آب آشامیدنی حیاتی است. سریع است، به انرژی کمی نیاز دارد، کارکرد آن آسان است، مقرون به صرفه است، سازگار با محیط زیست است و از هیچ گونه مواد شیمیایی سمی استفاده نمی کند و در نتیجه هیچ اثری در آب باقی نمیگذارد.

با این حال، فقط می تواند میکروارگانیسم ها را از بین ببرد و هیچ نوع ناخالصی دیگری را از بین نمی برد. همچنین، آب باید از قبل تصفیه شده و شفاف باشد، زیرا هر ذره جامد می تواند اشعه UV را مسدود کند.

جمع بندی و نتیجه:

همانطور که در مباحث بالا به آن اشاره کردیم بهترین روش برای تمیز و صاف کردن آب بطوریکه هم سختی و هم میکروارگانیسم ها را از بین ببرد استفاده از سیستم های صنعتی در صنعت آب هستند که این دستگاه ها به مراتب بزرگتر از مدل های کوچکتر که در منازل و یا شرکت ها استفاده میکنند هستند.

این ماشین آلات بزرگ در صنایع تصفیه آب در کارخانجات با بهره گیری از اجزا مهمی همچون فیلتر ممبران 4 اینچ BW3-4040 و یا مدل های بزرگتر از آن مانند BW30-400 یا 8 اینچ برای آب های دارویی و داروسازی نیزکاربردهای مهمی ایفا میکنند.

قیمت هرکدام از این فیلترها ویا تجهیزات خاص که بتواند در کنار سیستم اولترافیلتراسیون به درستی قرار گیرد مانند اسمزمعکوس یا RO با توجه به دبی یا ظرفیت آب نهایی تولید شده بستگی دارد.

به این نوشته یا محصول چند ستاره می دهید ؟
[Total: 1 Average: 5]
درباره بخش فنی

با کیفیت ترین محصولات و مناسب ترین قیمت ها را از ما بخواهید

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *